2016-01-05

Mediowo dla babci

Wracam po krótkiej przerwie noworocznej.
Dzień Babci zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji skleiłam ramkę dla babci. Moje niestety już nie żyją, jednak mam ciocie, które w swoich rodzinnych zasobach posiadają wnuki, więc poniższy prezent trafi do jednej z nich:


Przez agateriową maskę nałożyłam na papier pastę modelującą, a następnie całość pokolorowałam mgiełkami:




Skład: papier UHK Gallery, pasta modelująca, mgiełki (ta i ta), tekturki (ta i te) i maska z Agaterii, kwiaty z WOC, Distressy oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Śliczności. :) niesamowite połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie...cudowne kolory! Fantastyczne zestawienie :) Serdecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra, fajny prezent na Dzień Babci

    OdpowiedzUsuń
  4. jejciu genialna! a te żółcie z brązami grają ze sobą niesaowicie, tak letnio mi się zrobiło, skojarzyło mi się ze słonecznikami, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ;D jakie cudeńko <3 kolory boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie kolorów! I ta maska - cudnie wykorzystana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczna ! Wspaniale zrobiłaś tło, uwielbiam paste podelującą :) Przykro mi ,że Babcie już nie są u Twego boku, ale pamiętaj że zawsze będą trwać w Twym sercu Przesyłam I moc uścisków Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe kolory i kompozycja....super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne kolory! Bardzo podoba mi się ten biały kleks :)

    OdpowiedzUsuń