2015-10-09

Jesiennie, bardzo

Kilka dni temu moja mama uzupełniła zapasy świeczek, a to oznacza jedno, przed nami długie i zimne wieczory. W związku z tym całą sobą poczułam, że mamy jesień. A jak jest jesień, to muszą się pojawić liście, u mnie wylądowały na tagu.
Jeśli również macie ochotę na zabawę w liściach, zajrzycie na bloga JTI!:






Skład: papier "z odzysku", stempel, wycianki z BSa, zegar z masy plastycznej oraz tekturowy ptaszek z Agaterii.

Dziękuję za uwagę i życzę miłego weekendu :*

9 komentarzy:

  1. oh jak pięknie! zdecydowanie bardzo jesiennie, bardzo w Twoich kolorach, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy :) no niestety jesień przyszła, ale ty ją bardzo ładnie okiełznałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) ale ja to wolę jesień w zdecydowanie cieplejszych kolorach ;) chociaż takie tez mają swój urok ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, listopadowy, powiedziałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny!! Tak kolorystycznie bardziej do listopada, chociaż jak dzisiaj patrzę za okno to jakby już był listopad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kolory, monochromatyczność, prostota, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie delikatnych beżów. Właśnie taką jesień mam teraz za oknem, ciut mglistą i nostalgiczną. :)

    OdpowiedzUsuń