2015-07-24

Ostatnie tango w Paryżu

Nie udało mi się jeszcze zaliczyć pierwszego tanga w Paryżu, więc gdzie to ostatnie ;) Na szczęście marzyć można i to za darmo. Wyjazd do stolicy Francji nadal siedzi w mojej głowie i mam nadzieję, że kiedyś się urzeczywistni. Na razie jednak stworzyłam sobie na pocieszenie paryską pocztówkę, kolejną zresztą:


Skład: papier ScrapBerry's, kwiaty, wycinanki z BSa (w tym moja nowa chorągiewkowa miłość), Distressy oraz taśma samoprzylepna.

Pocztówkę zgłaszam na wyzwanie:


Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Cuuuudeńko! Niesamowity klimat, iście paryski :) Fantastycznie wygląda to czarne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowa inspiracja. :)
    Widzę, że Ten Paryż nie tylko mi siedzi w głowie. Życzę Ci, by Twoje marzenie szybko się spełniło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, aż czuć paryskie klimaty patrząc na te kartkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Och w Paryżu nie byłam i też mi się marzy :)
    Kartka jest piękna, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowna, taka elegancka, przeurocza i kimatyczna jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) Nie dziwię się tej chorągiewkowej miłości, super uzupełniają pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kocham film "O północy w Paryżu" i klimacik od razu mnie poruszył ;)
    Cudo, Asiu!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piękna :) Ty to potrafisz stworzyć klimatyczną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie przekazałaś te paryskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna. ;) Cudnie u Ciebie wygląda ta czerń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, świetne kolorki i bardzo paryski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno się spełni! Bo marzenia się spełniają :)
    Kartka jest przepiękna! Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! Uwielbiam Paryż i motyw WE.

    OdpowiedzUsuń
  14. REWELACJA! zachwyciałam się tą "pocztówką" Gratuluję wygranej, nie mylę się, prawda?

    OdpowiedzUsuń