2015-06-09

Uczennica

Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, postanowiłam więc skleić coś związanego ze szkolnymi klimatami. Wyżyłam się mediowo na tabliczce malarskiej, której główną bohaterką zostałą moja najmłodsza siostra, świeża uczennica - Potworek:


 Tło stworzyłam nakładając pastę strukturalną przez agateriową maskę, następnie całość spryskałam mgiełkami i pochlapałam tuszem:




Wśród kwiatów znaleźć można agateriowe tekturki, które delikatnie potuszowałam brązowymi tuszami:


Skład: maska i tekturki (ta i ta) z Agaterii, mgiełki (ta, ta i ta), tusz, pasta modelująca, Distressy, kwiaty z WOC, taśma samoprzylepna, wycinanki z BSa oraz sznurek.

Moją pracę zgłaszam na stryszkowe wyzwanie:


Dziękuję za uwagę :*

20 komentarzy:

  1. wyżywaj się mediowo jeszcze częściej, bo wychodzi rewelacyjnie :)
    szkoda, że się nie spotkamy w sobotę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się wyżyłaś, cudne są kolory, tło i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu piękne! ;) Cudna kompozycja i te wszystkie detale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, super kolory i tło fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie bardzo wzruszające zdjęcie, dziecię idzie w swiat, a Ty jesteś wspaniałą siostra, praca cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, piękna kompozycja, tło, kolory no i bohaterka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze genialnie oprawiasz!
    Tło świetnie dopasowane do zdjęcia. A zdjęcie jest wyjątkowo wymowne. Cudna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, emocjonalny blejtram :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stworzyłaś piękną oprawę dla pięknego zdjęcia :) Zachwycasz mnie jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca! Cudowny klimacik ;) Będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały! Przepiękna kompozycja i kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wie czym się bardziej zachwycam - tym cudownie klimatycznym zdjęciem czy sposobem w jaki je oscrapowalaś ! oddalaś zdecydowanie klimat, jak zwykle zresztą! - magia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... jaka nostalgiczna praca. Zdjęcie uwielbiam! Pięknie je oprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja siostra ma szczęście - tyle pięknych zdjęć tak cudownie oprawionych! Piękny, piękny obrazek / scrap tabliczkowy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT Na Strychu.

    OdpowiedzUsuń