2014-02-12

Zmediowane okazje

W CraftBarze trwa mediowy tydzień (po szczegóły zapraszam tutaj).
Na mój pierwszy mediowy wpis przygotowałam dwie kartki, pełne mgiełek, gessa i farbek. Obie powstały w podobny sposób. Najpierw przy pomocy masek nałożyłam gesso, które następnie pokolorowałam, w pierwszym przypadku mgiełką, w drugim natomiast farbą. 
Pierwsza kartka, w wiosennych kolorach:






 I druga, zdecydowanie delikatniejsza:






Skład: papiery UHK Gallery (ten, ten i ten), stemple z Agaterii (ten, ten i ten), craftbarowe i primowe róże, Distressy, wstążka, mgiełki (ta, ta i ta), taśma samoprzylepna, gesso, farbki (ta i ta), maski oraz wycinanki z BSa.

Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. o wow! piękne tło w pierwszej kartce a w drugiej zagięcie które wykonałaś no po prostu ekstra! muszę się kiedyś pobawić w takie zagięcia itp:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne piękne zestawienie kolorów i form, ech zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna śliczna a ten zmediowany tag jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwie prace fenomenalne! tag taki bardzo Twój, a kartka powaliła mnie na kolana swym urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Tag przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szalenie podoba mi się ta druga, cudna wyrazista prostota!!! choć pierwsza też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie brązu i turkusu...widze,że pochłonęła cię praca z mediami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne...Serdecznie Cię pozdrawiam.Uściski.

    Peninia ♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Przepiękny zmediowany tag oraz niesamowicie delikatna kartka z szarpaniem i gnieceniem, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle misz masz kolorów, kształtów, dodatków i jak zwykle wszystko do siebie idealnie pasuje, jak Ty to robisz? :D Czysty geniusz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej , ale piękne prace!!Postęp od czasu naszych warsztatów w Opolu- niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń