2013-04-15

Wiosenne bingo

Tak jak wczoraj zapowiadałam, dzisiaj przedstawiam Wam folderową siostrę - kartkę, która powstała na najnowsze wyzwanie Scrapgangu - Wiosenne bingo. Jak widać poniżej, zdecydowałam się na zestaw: liście, koronka, kwiaty. Ale myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie, bo kombinacji jest naprawdę sporo (co pokazują prace naszego DT).
Moja kartka:


A tu jeszcze zdjęcie rodzinne:


Skład: papier Prima, wycinanki z maszynki, koronka, taśma samoprzylepna oraz różyczki z WOC.

Dziękuję za uwagę :*

P.S. Już niedługo Krakowska Wiosna Craftowa, kogo z Was tam spotkam?

13 komentarzy:

  1. Kartka piękna! A będziesz na zlocie w Warszawie?:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i świetnie pasuje do folderku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka trochę tajemnicza:) Ja się wybieram, ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie i stonowane :)) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory! ja będę, niestety, na ślubie w warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet, obie części pasują do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zła rodzinka,slicznie razem się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) jak to zwykle u Ciebie. Fajowe kolorki, zdecydowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i eleganckie :). I kartka i album śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!Te koronkowe papiery są oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń