2013-02-05

Zabawa! - dzień drugi

Ostatnio moje życie stało się tak nudne, że słowo zabawa kojarzy mi się tylko z jednym, z moim kotem. Największa radość jest wtedy, gdy wyciągam drukarkę, nagle Selma zamienia się w małego chłopczyka, pcha wszędzie te swoje słodkie łapki i zagląda z każdej strony. Wygląda to zabawnie, chociaż czasem mnie wkurza, szczególnie gdy kolejna strona zostaje uprowadzona w kocim pysku ;)


Dziękuję wszystkim za wizytę i komentarze :)
A wieczorem zapraszam na kolejną agateriową inspirację.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. Kocie psikusy to prawdziwa radocha! Ja też je uwielbiam:D I też początkowo myślałam o kocie przy tym temacie, ale jakoś wpadł mi do głowy pewien pomysł i go pewnie wkrótce zrealizuję...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zatęskniłam za swoim kotem którego już niestety od dawna ze mną nie ma...
    koty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie to wyobrażam... koty mają takie fajne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest tak samo, zabawa=kotka :)))
    Czasami człek płacze że śmiechu przyglądając się kocim psotom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopak się nie nudzi.. ;) Ty przy nim też nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą kocią ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, koty to potrafią się bawić. Wszystkim dosłownie. Ja nigdy kota nie miałam, ale u przyjaciółki widziałam, co potrafią wyprawiać.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. już któryś raz widzę koty we wpisach.... dziewczyny, zaczynacie mnie kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkiego masz tego kociaka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ masz ciekawskiego Kotka :) UROCZY jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja kotka robi to samo,kiedy coś drukujemy,czeka na wyjeżdżającą kartkę a potem ją bije łapką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no bo koty zawsze wiedzą co jest najlepsze :D i mają swoje zdanie i kropka :D ale są tak kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak się ładnie kotek bawi!

    OdpowiedzUsuń
  15. moja ma to samo jak coś drukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziak! Zwierzaki mają w sobie coś takiego jak dzieci... szczerość w zabawie, ciekawość świata.. Dorosłym często tego brak, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń