2013-01-07

Kalendarzowo

W Scrapgangu ruszyło nowe wyzwanie - uskrzydlony kalendarz. Nie potrafię korzystać z kalendarzy, a już najbardziej z tych książkowych. Niestety pojawia się coraz więcej terminów do zapamiętania, dlatego postanowiłam zrobić sobie przypominajkę na lodówkę. Dzięki tablicy MS do bigowania złożyłam pudełko, z "pięknego" kalendarza strażackiego wycięłam miesiące, dodałam ramkę z rokiem i tyle. Żeby ułatwić sobie korzystanie z tego cuda, postanowiłam, że dany miesiąc będę oznaczać motylkiem, niestety mój kocur już go zauważył :(




Skład: papier UHK Gallery, wycinanki z maszynki i dziurkacza, naklejki.

A ja znowu z zaproszeniami i ogłoszeniami ;)

Zobaczcie jakie śliczności pojawiły się w Agaterii (po więcej nowości zapraszam tutaj):




A na końcu coś słodkiego, zapraszam Was na Wielkie Scrapgangowe Candy:



Dziękuję za uwagę :*

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na kalendarz! Bardzo nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł mi się podoba, szkoda, że kot też ma artystyczne zaciągi... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najwidoczniej ma kota na punkcie motyli :D
    a pomysł na kalendarz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Jesteś zaproszona do kolejnej wymiany, a będzie już niedługo;)
    Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na kalendarz :)
    Może zrób dla kota jakąś specjalną motylkową zabawkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylkowy kocurek z niego :) a kalendarz bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, styczeń z motylkiem już lata po mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepięknie :). A ten papier nadal leży u mnie na biurku :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, zupełnie inny niż wszystkie :)
    Ja właśnie próbuję porozumieć się z kalendarzami i organizacją, póki co jest ciężko :P

    OdpowiedzUsuń