2012-09-07

Uwielbiam, gdy....

   ....jest cicho i spokojnie (chyba za długo siedzę w domu, czas wracać do siebie ;)), to pierwsze przyszło mi na myśl, kiedy przeczytałam notkę o nowym wyzwaniu UHK Gallery . A cicho i spokojnie jest wtedy, gdy stworzenie, którego zdjęcie oscrapowałam, ma zamkniętą buzię. Ten wyjątkowo cichy moment ubrałam tak:






Skład: papiery: ILS, Prima - Fairy Belle, dodatki papierowe, taśma samoprzylepna, różyczki z WOC, wycinanki z dziurkaczy i maszynki, tekturka ze stempell&kartoon oraz serwetki.

Scrapa zgłaszam na wyzwanie UHK Gallery.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. ależ cudowny delikatny i faktycznie po prostu kipiący spokojem scrap! (brakowało mi słowa, stąd to kipiący oO):) ale modelka też cudownie wygląda :) i ten piękny motylek (mój tata ostatnio stwierdził że muszę go sobie kupić, świat staje na głowie Oo.) LO jest przepiękne po prostu :) ile w nim detali i elementów :) wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chimerku no piękna ta cisza w Twoim wydaniu. Podoba mi się niezmiernie pod każdym względem i kolorystycznym i kompozycyjnym. Cudne detale, które dobrane są do siebie perfekcyjnie. Nie ma tu przepychu, przytłoczenia tylko cisza i spokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jaki mega romantyczny! śliczne zdjęcie, śliczne stworzenie i śliczne wszystko w ogóle, przez ciebie jeszcze zacznę lubić różowy o_O

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, Twoje serweteczkowe prace - właśnie takie mnie u Ciebie zauroczyły, gdy zaglądałam pierwsze razy^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. Che, che - potworek jest tu cudownie spokojny... Cudna interpretacja! Jak ja czasem czekam na milczenie Jagny! Ale ona mi powiedziała, że nie jest możliwe, by zamknęła buzię. Tylko sen może to zrobić. Guzik! Przez sen też gada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ujęłaś temat...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap! Uwielbiam papiery z tymi koronkowymi motywami:) I zdjęcie fajne;) Klimacik jest;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż tak nostalgicznie się zrobiło, ale w pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie skomponowany, ładne serwetki, klimatycznie i romantycznie

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, nieco poetycki klimat...taki prawdziwy śpiący "Dzwoneczek" :)Anita

    OdpowiedzUsuń