2012-08-14

Letnie opowieści

      Bardzo spodobało mi się najnowsze wyzwanie w Studiu75, którego nazwę zamieściłam w temacie. I tak się zaczęłam zastanawiać, czym dla mnie jest lato. Doszłam do wniosku, że to przede wszystkim tęsknota za tym, co przeminęło, która u mnie zwykle uruchamia się w tę właśnie porę roku. Na warsztat wzięłam zdjęcie z tegorocznego lata, dla mnie wyjątkowego (będę bardzo za nim tęsknić). Całość skleiłam na papierze Lemonade - Summer in the country (na zdjęciu nie mogłam złapać tej cudnej zieleni), który troszkę się wygiął, ale nie ma się co dziwić, skoro przyjął na klatę tyle tuszu i mgiełki. Dodałam troszkę różnych papierowych dodatków, przydał się też plaster podkradziony mamie i stempel Latarni Morskiej. Na scrapie w różnych miejscach można znaleźć fragmenty cudnej piosenki Pink Floydów - High Hopes. A tak prezentuje się całość i poszczególne kawałki:










Pracę zgłaszam na wyzwanie sklepu Studio75.

Dziękuję za uwagę :*

5 komentarzy:

  1. Piekna praca, dziękujemy za udział w naszym pierwszym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap! Bardzo mi się podoba ten nastrojowy, trochę nostalgiczny klimat, który stworzyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko prezentuje się świetnie :).. (szczególnie Ty :D).. Bardzo podobają mi się ozdoby, które są bezpośrednio przy zdjęciu :). Świetny klimat! A tak prywatnie też mam skłonności do tęsknoty.. i chyba faktycznie najbardziej odczuwalna jest ona latem.. W końcu tyle cudownych chwil się wydarzyło w tym właśnie okresie :)..

    OdpowiedzUsuń
  4. W najpiękniejszych, najulubieńszych moich zieleniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie i bardzo soczyście. Podoba mi się strasznie. Co do plastra to uważaj kochana by czasem mama nie podebrała go Tobie w momencie kiedy rolka się skończy hahaha.

    OdpowiedzUsuń