2012-06-09

Na zielono

      Walczę dalej z tęczowym wyzwaniem w Scrap Pasji, tym razem, tak, jak w tytule, na zielono (akurat jest to jeden z moich ulubionych kolorów :)). Papier, z którego powstała kartka to tzw. NN, nie wiem, skąd wziął się w mojej kolekcji, dorzuciłam jakieś wycinanki z maszynki, dodatki z zestawu Nadziewana Czekolada ze Scrap Pasji oraz stempel z UHK Gallery.


   Główną ozdobą (nie wiem, czy to właściwie określenie ;)) jest kwiatek, przepis na niego, jest taki, jak poprzednio: kwiatki z tego wykrojnika, pofarbowane distressami i połączone pręcikami z Craftmanii, dorzuciłam jeszcze listki, które wycięłam z jakiegoś papieru. W wakacje zamierzam się podszkolić w robieniu kwiatków, do czego zachęciły mnie cuda tworzone przez Beacię i Monię.


Całość utrzymana jest w moich ulubionych "starociowych" klimatach.

Z ogłoszeń niekoniecznie parafialnych, zapraszam na moje urodzinowe cukierki :)
Dziękuję za uwagę :*

15 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci to wyszło :).. Bardzo podoba mi się, że dodałaś element gazetowy i czarne akcenty :). Super tu wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie ciemny brąz, bardzo ciemny, ale faktycznie wygląda tu, jak czarny. Dziękuję :*

      Usuń
  2. Piękny kwiat, świetna całość, podoba mi się klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wyszła :)
    I kartka z książki świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka podoba mi się niezmiernie.Boski klimat i cudna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj, jak cudnie!!! przepiękna jest, ma taki klimacik, że aż się oczu nie chce odrywać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, piękny kwiatek! Idę nadrabiać zaległości w Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, ładny ten nn i ta stara książka, wygląda to, jakby pięćdziesiąt lat leżało na strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie...i ja lubię twoje "starociowe" klimaty są piękne i bardzo naturalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja... NN cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne połączenie kolorów! a kwiatek wyszedł rasowy! myślałam że to jakaś Prima:) też musiałabym się podszkolić w robieniu kwiatków:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna i efektowna karteczka;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, lubię takie prace - proste i z przekazem... Gazetowa rozetka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń