2011-09-05

Sezon świąteczny...

...uważam za rozpoczęty, a przyczyniło się do tego m.in. nasze wyzwanie. Wczoraj na tzw. rozruch, zrobiłam śnieżną kartkę:


Ośnieżone kwiatki i listki:

Skład: papier ILS, kwiatki z WOC, listki z dziurkacza i maszynki, koronki oraz odbitka stempla.

W piątek zakończyła się moja krótka zabawa z setką ;) Niespodzianki polecą do Oliny, która jako pierwsza zostawiła komentarz oraz do Młodej Kobiety, którą pokochał random.org. Podeślijcie mi dziewczyny swoje adresy- fabrykachimer@onet.pl (wiem, że Młoda Kobieta jest na wakacjach, więc poczekam na nią).

Dziękuję za uwagę!

8 komentarzy:

  1. śliczna kartka!
    a Dziewczynom gratuluję i po cichutku zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Ty potrafisz stworzyć klimat nawet we wrześniu...
    Też musze zrobić jakąś karteczkę na rozruszanie...;)

    Pozdrawiam , Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj oj! taaaaaak szybko!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie rozpoczęłaś :) Ja na razie tylko o tym rozmyślam, pewnie mi zejdzie do października co najmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziękuję bardzo,zaraz wyślę adres.:)

    Kartka super.:)

    OdpowiedzUsuń