2011-09-24

Koperta mówiąca "dziękuję"

Niektórzy już zapewne wiedzą, że obecnie walczę z dziećmi na praktykach. W piątek niestety skończyła się moja przygoda ze szkołą podstawową, od poniedziałku będę wchodziła piętro wyżej- gimnazjaliści czekają. W związku z tym, że musiałam pożegnać się z panią polonistką, która opiekowała się moją praktyką w podstawówce, postanowiłam coś dla niej przygotować. Musiało być to coś wyjątkowego, zrobiłam więc kopertówkę, która powędrowała razem z tym notesem. A wygląda o tak:


kompozycja z kwiatków i liści:

Skład: papier z Crafthouse, kwiatki, dużą różę zrobiłam sama (korzystałam z tego kursu), dwie mniejsze zdolna Beacia, reszta natomiast pochodzi z WOC, do tego gaza i tradycyjnie już wycinanki z maszynki i dziurkacza.

7 komentarzy:

  1. Piękny, uroczy prezent. Na miejscu obdarowanej byłabym przeszczęśliwa. I jak pięknie te papiery skomponowałaś z kwiatami!

    OdpowiedzUsuń
  2. przyszłam sobie jeszcze tutaj popatrzeć :) cudowna jest!
    i powodzenia z gimnazjalistami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, podoba mi się ten styl !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza! a to "dziękuje" wyłaniające się zza kwiatów wygląda bardzo tajemniczo - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna! Takie podziękowanie to jest coś!
    Proszę pokazywać rameczkę! :))

    OdpowiedzUsuń