2011-08-14

"Zjazd"

Ostatnio w ręce wpadł mi obrazek przedstawiający prześliczną blondynkę. Długo się zastanawiałam, gdzie ją wprowadzić, aż w końcu doszłam do wniosku, że idealnym miejscem dla niej będzie ramka z Ikei. Wytapetowałam jej ściany papierami z ILS, dorzuciłam zembossowany żyrandol, garść dziurkaczowych motyli (właściwie to są ćmy), no i zwierzaka z GP- rybę, którą zamknęłam (blondynka bardzo się jej boi) w klatce prosto ze scrapińca. A na koniec, całkiem od siebie, dodałam kilka bazgrołów.

lokatorka


jej zwierzak

Dziękuję za uwagę :*

6 komentarzy:

  1. Obrazek mnie rozbawił :) Niebanalne kolory i do tego ryba w klatce ze skrzydłami! Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihihi... świetny jest! I bardzo niebanalny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. !!!!!niebanalny jak niebanalny jest jego twórca...

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzisz, to są zdecydowanie Twoje klimaty!!! i takich prac chciałabym widziec i Ciebie wiecej :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten jej zwierzak to chyba motyloryb;););)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń