2011-08-25

Zaległości kilka

Muszę nadrobić trochę zaległości i wywlec na światło dzienne to, co jeszcze siedzi na moim dysku. Najświeższa praca to folder na CD, w którym będą przechowywane zdjęcia małej dziewczynki:


Skład: papiery ILS, wycinanki z dziurkaczy i maszynki oraz róże z WOC.

Następna praca, to kartka, jest całkiem prosta. Zrobiłam ją, bo koniecznie chciałam zużyć trochę resztek:


Skład: jeden z papierów to TSC, drugi został wytłoczony maszynką, stempel prosto ze scrap.com.peelu, kwiatki z WOC i wycinanki, wiadomo skąd ;)

Ostatnia rzecz, to ramka, dostała ją moja koleżanka:

Skład: papier TSC, wycinanki z maszynki oraz różyczki- WOC i scrap.com.pl.

Dziękuję za uwagę :*

3 komentarze:

  1. Wywlekaj, wywlekaj, bo widzę tu śliczności :) Zwłaszcza folder bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ramka jest moim numerem jeden! a w kartce urzekł mnie śliczny, tłoczony papier, co to za folder? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta "prosta kartka" jest boska, totalnie się w niej zakochałam!!

    OdpowiedzUsuń