2011-08-28

Pozdrowienia z Paryża

W tej chwili to tylko marzenie, ale kto wie, może kiedyś uda mi się zobaczyć słynną wieżę na żywo. Nie wiem kiedy to nastąpi i czy w ogóle się doczekam, dlatego postanowiłam w ramach pocieszenia, zrobić sobie pocztówkę "prosto z Paryża", którą zgłaszam na wyzwanie Scrappasji.


Zarośnięty zegar:

Skład: papier bazowy to Scrappasja, zegar pochodzi z kolekcji Vintage kolor ziemi, to również Scrappasja, wieżę wycięłam z papieru Graphic 45, kwiaty to oczywiście WOC, wycinanki- dziurkacz i Big Shot.

A czy zrobiłyście już sobie powtórkę z "Króla Lwa"? Ja w piątek razem z Potworkiem byłam w kinie i pół filmu przepłakałam, oczywiście najbardziej wzruszyła mnie śmierć Mufasy. A ten fragment kocham, to chyba jedna z najpiękniejszych scen miłosnych w historii kina :)

Dziękuję za uwagę!

14 komentarzy:

  1. Życzę spełnienia marzeń :) Pocztówka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówka wspaniała, ładne połączenie kolorów brązu i kwiatków pastelowych :) życzę spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny klimacik !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osz Ty! cudnie Ci ten Paryż wyszedł :) dziękujemy za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryż... ja też tam chcę... obejrzyj koniecznie najnowszy film Woody'ego Allena...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :*
    Wiewióro, wczoraj właśnie moi rodzice byli w kinie na tym filmie, wrócili zachwyceni. W czasie kiedy go oglądali, ja siedziałam nad pocztówką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna! widzę, że mamy takie samo marzenie :) mi się marzą jeszcze paryskie zakuuupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, romantyczna pocztówka! W dzisiejszych czasach Paryż to nie tak daleko, jak kiedyś, więc myślę, że na pewno uda Ci się tam kiedyś dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna pocztówka.:)
    Także mi się marzy podróż do Paryża.;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenia się spełniają! Na pewno zobaczysz słynną wieżę na żywo :)
    Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna pocztówka, klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. i oczywiście dziękuję wszystkim zaglądającym :*

    OdpowiedzUsuń