2011-08-20

Na brązowo

Tak jak w tytule, dzisiaj króluje u mnie brąz. Do łask też wróciła moja "etatowa modelka"- Potworek. Zdjęcie w sepii, dlatego ubrałam je w brązowy kolor:


kompozycja z kwiatków i liści

Skład: papier- ostemplowałam i pocieniowałam go sama, kwiatki (głównie WOC) oraz wycinanki z dziurkaczy i maszynki.

Druga brązowa praca, trochę ciemniejsza, to kartka z MM, zrobiona z mapki WOC, dlatego zgłaszam ją na wyzwanie.

Skład: papier ze scrap.com.peelu, kwiatki z WOC oraz wycinanki z maszynki.


Dziękuję za uwagę:)

8 komentarzy:

  1. prace już na forum podziwiałam, ale papieru jeszcze nie :P śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. etatowa modelka jest super! :)
    i bardzo ładnie ubrałaś ją w te brązy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka z marylin przeurocza :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka, świetnie wyszło stemplowanie i cieniowanie - wygląda jak kupiony papier.
    Kompozycja super, listki to bym ukradła zaraz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, zwłaszcza LO super :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Potworek jest piękną modelką! Reweleka!
    MM jak zwykle klimatyczna w Twoim wydaniu ;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. A beautiful card!
    Georgeous details!
    Love it ♥
    Thanks for joining our sketch challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
    Hugs Anne

    OdpowiedzUsuń