2011-02-12

Lift ramki, a może ramki lift?

Tym razem bawiłam się w liftowanie tej przepięknej ramki, przy okazji też zabrałam się w końcu za zdjęcia z sierpniowego ślubu kuzynki. Pozwoliłam sobie zmienić kształt ramki, na taki bardziej rodzinny oraz kolorystykę, resztę natomiast próbowałam zachować, a tak wyszło:
na leżąco

na stojąco

detale :)

Zgłaszam ją oczywiście na scrapkowe wyzwanie.
Skład: papier z ILS, fioletowe kwiatki z prześlicznego papieru Curio (Basic Grey) ze scrapków.pl, turkusowe różyczki to również scrapki.pl, przydatne okazały się: maszynka, dziurkacze MS oraz stemple.
Dziękuję za uwagę!

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszła Ci ta ramka! Śliczna kompozycja kwiatowa, fajnie wygląda połączenie płaskich kwiatów z przestrzennymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na leżąco i na stojąca :D :D Wyszła Ci ślicznie. Ta kompozycja kwiatowa jest naprawdę piękna, szczególnie kolory. Bardzo romantyczna praca, trochę w wiejskim klimacie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kształt bazy świetnie pasuje do zdjęcia. i ta zieleń... Cudne!


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ramka!!! Mariaż Curio z ILS wyszedł cudnie!!! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca,łączy w sobie elementy elegancji i wdzięku z "babcinego kufra" z emocjami, nieco romantyczności, nieco sielankowości, a w tym wszystkim jeszcze szczęśliwa miłość...jak dla mnie istny "obrazek" do wiersza K. I. Gałczyńskiego "O srebrna Natalio":)
    pozdrawiam,Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna rameczka!!! fajnie zabawilas sie z prawej strony, stosujac dziurkaczowy wzor jako maske

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lift! Bardzo podoba mi się kształt ramki!

    OdpowiedzUsuń