2011-02-23

Bajkolandia, Wpisolandia i Wstydolandia

W końcu nadszedł czas na nową formę- folder na CD, a dokładniej tzw. bajecznik. Zrobiłam dwa, całkiem różne. Pierwszy bardzo kolorowy:


tak wyglądają jego wnętrzności:




Skład: papier z ILS, stemple z pieskami Inkadinkado, alfabet ze Scrap Pasji, wstążka to Decopas.

Bajecznik numer dwa jest zdecydowanie spokojniejszy i troszkę mniejszy, o kilka centymetrów:) Niestety jego wnętrzności nie sfotografowałam :/


Skład: ukochane papiery z kolekcji Jack n'Jill ze Scrap Pasji, alfabet Primy, do tego wycinanka z maszynki oraz z nowego dziurkacza kupionego w Scrapkach, wstążka z pasmanterii.

A teraz przenieśmy się do drugiej krainy. Najpierw zaproszenie na imprezę- znowu musiałam zmierzyć się z twórczością pana Kaczmarskiego, tym razem trzeba było zrobić wpis inspirowany utworem pochodzącym z albumu "Raj". Taki oto wpis spoczął w albumie wędrującym annymarii323. Jaki utwór wybrałam, widać.



Skład: Amber (ta ciemniejsza, z drugiego rzutu) z ILS, do tego papier niewiadomego pochodzenia, różne stemple oraz białe piórka.

Drugi wpis powędrował do albumu Nesse, miało być to coś związanego z Marią Antoniną, a ja chciałabym być Marią Antoniną:)
Skład: papier z tła niewiadomego pochodzenia, ale uwaga: do zmacania, w dodatku bardzo miły w dotyku, drugi to natomiast ILS- Romanca i Creamy Morning, paw, motyle i literki pochodzą z kolekcji Primy- Postcards from Paris, stemple moje ukochane Tea House (Dovercraft) i Papermania ze Scrap Pasji, oczywiście udział w tym wszystkim wziął mój nowy dziurkacz, który już przedstawiłam. No i moje zdjęcie też się tam znalazło.
Czas się trochę powstydzić, ostatnio otrzymałam od mocci22 wyróżnienie, o którym zapomniałam! Bardzo, ale to bardzo dziękuję za nie :* I jak to mam w zwyczaju, zatrzymam je, bo pewnie większość znajomych już je otrzymała.
Dziękuję za uwagę i za wszystkie komentarze

5 komentarzy:

  1. maria antonina jest świetna i bajeczniki też rządzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudne a zwłaszcza kolorowy bajecznik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace oszałamiające i nie ma ani jednej która podobałaby mi się mniej. Foldery na CD - bosko. Ten kolorowy jest świetny, a jackojillowy wspaniały :D :D Pierwszy wpis jest bajkowy, tajemniczy. Niczym z powieści fantasy. Natomiast dla Nesse trochę z humorem, ale jednocześnie gustowny. Wszystkie prace bardzo estetyczne!! Chimerko, na to właśnie czekałam. I będę wciąż wpadać na takie kąski. :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczniki świetne! Pierwszy radosny, a drugi słodki i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznik pierwszy z poczuciem humoru. Bardzo się mi podoba. Drugi - znam ten motyw;)-subtelny i bardzo delikatny.

    Zaproszenie niezwykłe.


    natomiast ostatnia praca... Świetna jest ta Twoja kreacja! Fajnie, pomysłowo i tak...chimerowo.

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń