2011-01-08

Na brązowo i różowo

Ostatnie z ostatnich, które powstały w czasie przerwy świątecznej, kartki takie oto trzy:

Pierwsza w brązach, tradycyjnie po przejściach, czyli poszarpana i pocieniowana.


Skład: górny papier z ILS, dolny, tak jak i tło pod napis i jeden z listków, jest dziełem mojej zdolnej maszynki, dziurkacz też się postarał i wyciął specjalnie dla mnie dwa listki, kwiatki to WOC, stempel ze scrap.com.pl.
Druga kartelucha to różowa, błyszcząca się kopertówka, chciałam, żeby była słodka do bólu i chyba trochę taka jest.

Skład: papiery z ILS-u i scrap.com.peelu, Romanca i Idylla, stempel i pięknie błyszczący się ćwiek to też scrap.com.pl, kwiatki, koronka i brokat pochodzą z zasobów własnych, a listki, zawijasy i motyl to dzieła maszynki i dziurkaczy.
Trzecia kartka, tak jak poprzedniczka, ubrana jest w róż, dodatkowo ostemplowana, dzięki czemu mogę ją zgłosić na strychowe wyzwanie, co niniejszym czynię.

Skład: papier robiący za tło do dziś pozostaje niezidentyfikowany, tag z ptaszkiem to oczywiście Tajemiczy Ogród z Galerii Papieru, tym razem kupiony w Craftmanii ;), stempel miłosny to oczywiście Lemonade, ślubny natomiast ze scrap.com.peelu, różyczki to WOC, koronki z pasmanterii i stąd, reszta to natomiast dzieła maszynki i dziurkacza.
Dziękuję za uwagę.

11 komentarzy:

  1. bardzo ładne :) ten słodki róż mnie się bardzo podoba! :)
    Chyba ostatnia the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna ta ostatnia... uwielbiam takie motywy. Pozdrawiam.
    PS> dzisiaj wreszcie zobaczę prezent od Ciebie:) tylko Małżon wróci z pracy bo musi odebrać go z poczty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)

    Ile ten przepiśnik szedł?! Biedna się naczekałaś, ale dobrze, że w końcu dotarł do celu, mam też nadzieję, że dobrze zniósł tę długą podróż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stemplowana karteczka! Kapitalny motyw z ptaszkami i fajne te ucięte napisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, widać, że w święta intensywnie pracowałaś i dzięki temu powstały kolejne, śliczne prace :) Ja niestety byłam na przymusowym urlopie od wszelkich prac twórczych...
    P.S. będzie więcej przepiśników? ;) Poprzednie były tak śliczne, że niemal śnią mi się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie jak w pierwszej pracy wytłaczane tła potuszowane. Twoja maszynka jest zdolna, szkoda że ja się swojej jeszcze nie dorobiłam. :) W ogóle tuszowania świetnie Ci tu wyszły. No i kolorki dopasowane elegancko! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bradzo Wam dziękuję za przemiłe słowa :*
    Galaxio, przepiśniki na pewno jeszcze się pojawią, mam trochę pomysłów, tylko niestety muszą czekać na realizację do lutego, bo wtedy mam ferie i znowu pojadę do domu. Skoro przepiśniki Ci się śnią, to znaczy, że też je musisz robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, Chimerko! Zwłaszcza ta ostatnia.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne poszarpane i potuszowane karteczki, klimatyczne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia karteczka jest idealna, w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń